معاملات بورسی فولاد در روز سه شنبه
نوشته شده توسط : آهن پرایس

آهن پرایس: باتوجه به آمار اعلام شده معاملات روز سه شنبه انواع مقاطع طویل و انواع ورق فولادی در بورس کالا، سه شنبه نرخ نهایی ورق گالوانیزه که با توجه به نرخ اعلامی عرضه پیشین این محصول که با کاهش ۵/۲۹ درصدی همراه بود، از میان ۱۰ هزار و ۸۵۰ تن ورق گالوانیزه عرضه‌ شده، تنها ۶ هزار و ۱۵۰ تن که ۲۵۰ تن از آن نیز به صورت مچینگ بود، با متوسط قیمت پایانی موزون ۲۰۷ هزار و ۴۵۴ ریال یعنی با رقابت متوسط ۰.۴۴ درصدی معامله شد.

ورق گرم نیز با کاهش ۳ درصدی نرخ این محصول نسبت به هفته گذشته همراه بوده است که از میان ۵۰۰ تن ورق گرم عرضه‌ شده، ۴۵۰ تن از آن که ۱۰۰ تن هم به صورت مچینگ بود، با نرخ پایه ۱۳۴ هزار و ۱۹۸ ریال مورد معامله قرار گرفت و اما میلگرد آجدار نیز از میان ۶۳ هزار و ۳۰۴ تن سبد میلگرد آجدارعرضه‌ شده نیز حجم ۵۱ هزار و ۹۰۵ تن از آن معامله شد که ۵۲۴ تن آن نیز به صورت مچینگ بود. همچنین نرخ پایانی موزون میلگرد آجدار نیز ۱۰۷ هزار و ۶۸۸ ریال بود که نسبت به قیمت پایه ۲/۱۴ درصد بالاتر بود، اما نسبت به قیمت اعلام شده عرضه هفته گذشته با کاهش ۴.۱ درصد همراه بود. 

در ادامه می توانید این خبر را نیز مطالعه کنید: عوامل موثر بر بازار آهن

ازمیان ۳ هزار و ۳۰۰ تن میلگرد ساده صنعتی عرضه شده در بورس کالا به دلیل نبود تقاضا مورد معامله قرار نگرفت و اما میلگرد کلاف نیز با توجه به اینکه با رقابت ۱۳/۵۹ درصدی همراه بود، این محصول نسبت به نرخ اعلامی هفته گذشته با کاهش ۱۴.۳۱ درصدی ، ۲ هزار تن میلگرد کلاف با نرخ نهایی ۱۱۱ هزار و ۹۹۵ ریال معامله شد.در این میان از ۲۲ هزار و ۱۰۲ تن سبد مخلوط تیرآهن عادی عرضه شده ۱۷ هزار و ۳۰۱ تن از آن معامله شد که ۲ هزار و ۸۴۰ تن آن مچینگ بود. متوسط نرخ نهایی موزون سبد مخلوط تیرآهن عادی نیز ۱۱۳ هزار و ۳۱۸ ریال اعلام شد که با رقابت ۱/۳۳ درصدی همراه بوده اما نسبت به نرخ اعلام شده هفته گذشته کاهش ۲.۳ درصدی داشته است. 

همچنین با توجه به آمار پایانی معاملات، تیرآهن بال پهن نیز که ۵۰۶ تن از آن عرضه شده بود ۳۶۸ تن از آن مورد معامله قرار گرفت که ۲۳ تن آن نیزمچینگ بود.نرخ پایانی تیرآهن بال پهن برابر با قیمت پایه بوده است که این رقم ۱۴۹ هزار و ۱۵۰ ریال اعلام شد که نسبت به عرضه هفته گذشته کاهش ۱۸/۹۳ درصدی داشته است. همچنین ۴۱۰ تن نبشی نیز با رقابت متوسط ۲/۱۷ درصدی با متوسط قیمت پایانی موزون ۱۱۴ هزار و ۴۸۴ ریال معامله شد. همچنین ۲۲۰  تن ناودانی نیز با رقابت متوسط ۶/۲۱ درصدی با متوسط قیمت پایانی موزون ۱۱۸ هزار و ۹۵۳ ریال معامله شد. نرخ کشف ‌شده نبشی نسبت به هفته قبل ۱.۷ درصد افت کرد، اما نرخ کشف ‌شده ناودانی نسبت به هفته قبل ۲.۶۸ درصد گران‌ تر شد.





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: